Головна сторінка

Вітаю Вас, дорогі друзі!

Ви зайшли на персональний блог  вчителя української мови та літератури.

Буду вдячна за Ваші поради й коментарі.
Усім  щиро бажаю творчих успіхів.




  • Інтернет-ресурси для філологічно допитливих
Бібліотеки
Бібліотека кошового писаря
Бібліотека української  літератури
Бібліотека української поезії
Електронна бібліотека «Чтиво»
Історія України 9 – 18 столітть
Каталог авторів
Літцентр (літературна мапа України)
Національна бібліотека України імені В.І.Вернадського
Українська бібліотека
Українське життя в Севастополі
Лінгвістичні сайти
Проект розвитку української мови «Нова мова»
Сайт «Мова інфо» (словники. Електронний підручник української мови)
Уроки державної мови
Словники
Бюро перекладів
Тлумачний словник
Український лінгвістичний портал









  • Цікаво

Хмара тегів (хмара слів)

Довідка з Вікіпедії:
Хмара тегів (хмара слів, або зважений список, представлена (-ий) візуальноце візуальне подання списку категорій (або тегів, також званих мітками, ярликами, ключовими словами, тощо). Зазвичай використовується для опису ключових слів (тегів) на веб-сайтах, або для представлення неформатованого тексту. Ключові слова найчастіше являють собою окремі слова, і важливість кожного ключового слова позначається розміром шрифту або кольором. Таке уявлення зручно для швидкого сприйняття найвідоміших термінів і для розподілу термінів за популярністю щодо один одного. 


Навіщо створювати хмари слів?
У будь-якому завданні повинен бути сенс. Освоїти сервіси по створенню "хмар слів" зовсім не довго, але з чого скласти ці хмари, що з ними робити далі? Як ці хмари допоможуть вирішувати завдання навчального плану?
Можливості використання хмари слів у навчанні пов'язані, наприклад, з тим, що: 

  • в хмару можна записати тему уроку, яку учні повинні визначити; 
  • попросити скласти пропозиції щодо визначеної теми, «хмара» виступає в якості опорного конспекту; 
  • можна запропонувати дітям прочитати в «хмарі» головне питання, на яке необхідно знайти відповідь протягом уроку; 
  • скласти речення або розповідь, використовуючи якомога більше слів з хмари; 
  • показати «хмару», складену зі слів, узятих із незнайомого тексту, і попросити здогадатися про його зміст;
  • перетворити нудний текст в цікаву головоломку;
  • написати зашифровану листівку другові;
  • зробити "хмарку" підказок до математичного (фізичного, географічного, біологічного...) диктантів, кросвордів тощо;
  • повторити основні поняття теми, що вивчається.
Це тільки деякі варіанти використання "хмар тегів/слів". Кожен вчитель може додати до свого арсеналу вправ найрізноманітніші ідеї
  • 1.Зайти в Інтернет  . WordArt.com

            
  • 2. Зареєструватися( якщо хочете зберегти) або просто створюємо.
    3.Зліва (на сірому фоні)   WORDS
    4.Вписуємо слова.
    5.SIZE  ( вибираємо розмір слів  -  2-10)
  • 6.COLOR ( клікаючи, вибираємо різні кольори).  Після кожного кольору  !  APPLY
  • 7.Вибираємо шрифт  FONT  Chrysanthi Regular( до кожного слова)
  • 8.SHAPES  форма хмаринки  ( для перегляду всіх варіантів- All)
    9,  LAYOUT       -    кут нахилу слів
  • 10. У центрі червоненький прямокутник     VISUALIZE.  Кілька секунд -   і є……..
    Якщо хочете спробувати іншу форму хмари-  поверніться до №8, а потім знову №10.
  • Якщо зареєстровані- збережіть хмарину . DOWNLOAD   і напр. STANDART PNG
  • Можете поділитися                   SHARE




 Сучасні ІКТ технології



Онлайнові редактори тестів та опитувальників:






Створення буклетів онлайн

  • Сanva - онлайн редактор буклетів, постерів, презентацій
  • Буклети від Microsoft Office Online

Онлайнові редактори презентацій


інструкція зі створення презентації Google


Сайт “Все о Prezi”: http://oprezi.ru/;

Інструкція по роботі з сервісом http://www.slideshare.net/Elena-gimn9/prezi-9700113;

Покрокова інструкція http://goo.gl/Ex3U0;

інструкція по роботі з сервісом

Ресурси для створення карт знань, візуалізації
інструкція по роботі з сайтом;
інструкція по роботі з сервісом;
інструкція по роботі з сервісом;
інструкція по роботі з сайтом;
інструкція по роботі з сервісом;

Ресурси для створення навчальних матеріалів

Ресурси для створення QR-кодів







Картинки по запросу т.шевченко на тернопільщині


  • У рамках спецпроекту Книги НВ спільно з Yakaboo укладено список книг для читання дітей і батьків (разом)

Алан Олександр Мілн. "Вінні-Пух та всі-всі-всі"
Туве Янсон. "Все про Мумі-Тролів"
Тарас і Маряна Прохасько. "Хто зробить сніг?"
Джеремі Строн. "Канікули з близнятами"
Ганс Крістіан Андерсен. "Казки"
"Казки. Тисяча і одна ніч"
Ян Екхольм. "Тутта Крлссон перша і єдина, Людвіг чотирнадцятий та інші"
Пауль Маар. "Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу"
Олександр Волков. "Чарівник смарагдового міста"
Марк Твен. "Пригоди Тома Сойєра"
Рудольф Еріх Распе. "Пригоди барона Мюнхгаузена"
Льюїс Керролл. "Аліса в країні чудес"
Майкл Бонд. "Ведмежа Паддінгтон"
Кеннет Грем. "Вітер у вербах"
Беатріс Поттер. "Кролик Пітер і його друзі"
Елвін Брукс Вайт. "Павутиння Шарлотти"
Роальд Даль. "Чарлі та шоколадна фабрика"
Казки народів світу
Джон Рональд Рует Толкін. "Хоббіт"
Альфред Шклярський. "Пригоди Томека Вільмовського"
Мілорад Павич. "Страшні любовні історії"
Габріель Гарсіа Маркес. "Сто років самотності"
Микола Гоголь. "Вечори на хуторі біля Диканьки"
Януш Корчак. "Як любити дитину"
Олівер Сакс. "Людина, який взяв дружину за капелюх"
Сергій Давлатов. Повісті та оповідання
Кормак Маккарті. "Дорога"
Вільям Шекспір. "Гамлет"
Юрій Іздрик. "Календар Любові"





  • СЛОВНИК ПЕДАГОГА XXI сторіччя


СОТ - сучасні освітні технології;
Оффлайн-навчання - метод отримання нових знань в аудиторії під час безпосереднього спілкування викладача та учня;
Онлайн-навчання – метод отримання нових знань за допомогою Інтернету в режимі реального часу;
МООС – масові відкриті онлайн-курси, які через відеолекції транслюють знання величезній кількості людей;
Змішане навчання - методика формальної освіти, згідно з якою учень засвоює одну частину матеріалу онлайн, частково самостійно керуючи своїм часом, місцем, шляхом і темпом навчання, а іншу частину матеріалу вивчає у класі;
Перевернуте навчання – метод навчання, при якому вся теоретична і лекційна програма вивчається вдома, а в класі з учителем детально розбираються завдання і вправи по темі;
Адаптивне навчання - це навчальна модель, яка використовує техніку і нові технології для потреб учнів в якості «інтерактивних навчальних пристроїв»;
Інклюзивне навчання - навчання учнів із особливими потребами шляхом включення їх в загальне освітнє середовище за місцем їхнього проживання;
СДУГ - синдромом дефіциту уваги та гіперактивність;
РАС - розлад аутичного спектру;
Тьютор (від англ. tutor — учитель) — особа, що веде індивідуальні або групові заняття із учнями, репетитор, наставник;
Коуч – це тренер, здатний зробити з людини чемпіона, тобто мова йде про виховання переможців;
Фасилітатор (від англ. facilitate):1. сприяти, 2. допомагати, 3. полегшувати. Це вчитель, основне завдання якого полягає в стимулюванні та направленні процесу самостійного пошуку інформації та спільної діяльності учнів.
Освітні технології
Інтерактивні освітні технології - передбачають активну взаємодію всіх учасників процесу навчання,їх здатність до діалогу з будь-чим (комп’ютером) або з будь- ким (людиною);
Різнорівневе (диференційоване) навчання - організація навчально-виховного процесу з урахуванням типових індивідуальних особливостей учнів;
Проблемне навчання - навчально-пізнавальна діяльність учнів із засвоєння знань та способів діяльності на основі створення й розв’язування проблемних ситуацій;
Технологія навчання в співпраці - технологія базується на ідеї взаємного навчання, при організації якого учні беруть на себе не тільки індивідуальну, але й колективну відповідальність за вирішення навчальних задач;
Проектне навчання - учні виконують навчальні проекти, під якими слід розуміти самостійно розроблені та подані результати роботи над проблемою. (консультування вчителя)
Ігрові технології навчання
Гейміфікація навчання- використання ігрових практик та механізмів для створення такого освітнього середовища, учасники якого спостерігають за власним прогресом, змагаються один з одним, допомагають один одному і мотивують один одного;
Веб-квест - проект з використанням інтернет-ресурсів;
Кейс-метод - інтерактивний метод навчання, який дає змогу наблизити процес навчання до реальної практичної діяльності;
Мобільне навчання - метод навчання, при якому на заняттях активно використовуються смартфони, ноутбуки, планшети; Бріколаж в освіті - це використання для навчання всього, що завгодно, крім спеціально створених інструментів;
Е-навчання - це система навчання за допомогою інформаційних та електронних технологій;
Арт-терапія — це вид психотерапії та психологічної корекції, заснований на мистецтві та творчості; 
АВА терапія - розуміння взаємозв'язку поведінки і середовища;
Ерготерапія - сприяє розвитку координаційних здібностей, реакцій рівноваги, загальної та дрібної моторики, моторного планування, покращує інтеграцію сенсорної інформації, а також регулює рівень активності;
Методика Монтессорі - сприяє формуванню адекватної самооцінки, самоаналізу та рефлексії;
Пісочна терапія – одна з форм психотерапії, яка виникла в рамках аналітичної (юнгіанської) психотерапії (проективна методика). Вона є одночасно діагностичним та терапевтичним інструментом;
Терапія сенсорної інтеграції- формує базу для соціальної поведінки і оволодіння навчальними навичками;
Ізотерапія - використання готових творів мистецтва, створення власних творінь;
Казкотерапія - прослуховування і обговорення казок;
Музикотерапія - може бути як індивідуальною, так і груповою;
Едьютейнмент - навчання як розвага.
Сторітеллінг - мистецтво захоплюючої розповіді та передачі за її допомогою необхідної інформації .






Немає коментарів:

Дописати коментар